FAQ
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna. Hittar du inte det du söker? Hör gärna av dig till oss!
Innehåll som kan döljas
Ingår garanti på produkten jag beställt?
Vi erbjuder garanti som standard för alla våra produkter. Den exakta garantitiden går att hitta direkt på produktsidan.
Vad ska jag göra om jag vill returnera eller byta en produkt?
Vårt mål är att säkerställa din tillfredsställelse med våra produkter och ge dig trygghet vid köp. Om du av någon anledning bestämmer dig för att returnera en produkt, måste du kontakta oss inom 14 dagar från mottagandet. För att säkerställa en smidig returprocess, vänligen kontakta oss först via e-post på info@northlumen.eu och ge oss information om din retur.
Vad ska jag göra om produkten är defekt?
Vi beklagar att produkten du mottog är defekt. Vänligen kontakta oss så snart som möjligt här så att vi kan lösa problemet genom att antingen byta ut produkten eller utfärda en återbetalning.
Kan jag avboka min beställning?
Du kan avboka din beställning så länge den inte har packats än. Kontrollera din e-post för att se om du har fått en notifikation om att din beställning har behandlats. Om du inte har fått någon notifikation ännu, vänligen kontakta oss omedelbart här.